søndag 18. januar 2009

And here is the art piece!


The work is done!

20 kommentarer:

  1. What a fantastic follow up picture and great idea! Lovely!

    SvarSlett
  2. that's so creative and love the watercolors! I left you a little award on my blog :)

    SvarSlett
  3. oh wow what a wonderful artpiece he made, love it!

    SvarSlett
  4. Beautiful :)

    My kids paintings usually all end up brown as that never want to stop!

    SvarSlett
  5. great idea,love the watercolors

    SvarSlett
  6. bet you could sell it on ebay it is so awesome!

    SvarSlett
  7. What wonderful colours. I hope you will be hanging this work of art. What fun and such concentration!

    SvarSlett
  8. Ja, der har du jo fått en konkurrent som lager Art Pieces:)
    Ang. spørsmålet ditt om Stargate Atlantis så tror jeg ikke at det har gått på tv, har ikke hørt om det ihvertfall. Jeg lånte de to første sesongene av svogeren min og både jeg, mannen, og eldstemann ble hekta. De er kommet til sesong 5 i USA, har jeg hørt. Serien er en "spin-off" etter filmen, som jeg heller ikke hadde sett før nå nylig.

    SvarSlett
  9. WOW, this picture is wonderful! I love the colors! TFS!
    I have a award for you on my blog ;-)!

    SvarSlett
  10. Beautiful painting! You should turn that into a digital scrap-paper, bet many would love to us it as a background.

    SvarSlett
  11. For noen fine farger!! Det må du skanne inn, og bruke som bkgrunnspapir når du scrapper.
    Ikke for å blande meg inn i Stargate Atlantis, men den går på Viasat 4 hver søndag klokka 6......har sett på det av og til...

    SvarSlett
  12. So totally frame-able! Love it!

    SvarSlett
  13. wow you can hang this on your wall.... awesome!

    SvarSlett
  14. LOVE this! A real masterpiece you have there!!!!

    SvarSlett
  15. Childrens art are the best!lovely ;-)

    SvarSlett