mandag 2. januar 2012

Nytt år, nye muligheter med PROSJEKT 365.


Jeg gjør et forsøk på å starte opp dette igjen. Det er to år siden jeg avsluttet det forrige året. Jeg ser at jeg må lage meg en ny heading ganske snart også.


1. januar 2012
Julepynten er ikke ute av huset enda. Men det tar nok ikke mange dagene før det er ute. 



2. januar 2012
Høstens store tema for meg had vært Det periodiske systemet. Jeg har brukt mye tid på å forberede temaet for elevene mine. Og så tok det vel litt av når jeg kjøpte disse klossene, krus, musematte og litt mer. 

5 kommentarer:



  1. Inches Spencer even more described that setting up a plan that will fulfills the 4 major playersgamers, merchants, publishers/creators, as well as Microsof company itselfwill become essential for the health of your Xbox 360 system podium moving forward. Building a plan as well as a prepare which weighs in at the different hobbies and really getting upon a thing that we presume forwardlooking will certainly benefit the gamer along with the originator and put all of them at the forefront to assistance a healthy retail store ecosystem is essential,Inch Spencer mentioned. The Xbox 1 rollouts this particular Nov with regard to $500. System requires people connect to the world wide web after each and every Twenty four hourssomething Spencer mentioned can be done with a cellular phoneand selections with regards to a used vehicle titles is going to be left approximately person web publishers.
    Fifa 15 coins PS3

    Fifa 15 coins XBOX

    SvarSlett
  2. Innsatsen til deg og alt som kan betales av så vel som å få de resultatene de fortjener. Fortsette arbeidet med liv.

    SvarSlett